To było czyste zuo – Evil’16

Odespałem, przynajmniej na tyle, aby napisać z sensem kilka słów. To był udany weekend, sporo grania, nie mniej nerdowskich pogaduszek i rozkminek, a czarnego humoru to pewnie nawet więcej. Mało było chyba tylko snu. Ekipa ciut się rozrosła, ale w sumie poza stinkerem i Wiolą, którzy przyjechali z Dominikiem, wszystkich mniej lub bardziej znałem wcześniej.

Tym razem odpuściłem czwartkową integrację na rzecz erpegowania. Poprowadziłem Biuro na SW (takie Archiwum X w wersji tu i teraz), sesja poszła całkiem fajnie, ale chyba w scenariuszu ciągle jest za dużo puzzli, trochę powinienem to przyciąć. W tym samym czasie Triki poprowadził Degenesis i z tego co słyszałem było dużo lepiej niż na naszej sesji testowej. Koło pierwszej w nocy skończyliśmy i ruszyliśmy na kilka integracyjnych drinków.

Dzień drugi to dla mnie prowadzenie kolejnego epizodu Weird Wars Rome, który zdaniem graczy wypadł ok, mi jednak czegoś brakowało. APka z sesji pewnie wskoczy na bloga jeszcze w tym tygodniu. Równolegle Zientol prowadził Sensację i przygodę (z na wpół martwym Wajsem w tle), tsar drugą część kampanii Call of Cthulhu, a koło 15 dotarł Dominik z ekipą i po krótkim przygotowaniu poprowadził kroniki Mutantów.

Wieczorem, po raz pierwszy na naszych wyjazdach leciało pięć sesji równolegle. Na całe szczęście dysponowaliśmy dodatkowym (bardzo wygodnym) lokum w domku, więc nie było problemu. Mi przypadł w udziale dalszy ciąg kampanii w Witch Huntera u Trikiego. MG przymierzał się (tak mi się wydaje) do zakończenia całości, ale po obiecującym wstępie w karczmie, gdzie dołączyła do nas postać Jara, odwiedziliśmy palarnię opium, a to dość wymagająca dla gracza lokacja. Przeobrażałem się zatem kolejno we włócznię Longinusa, rój szarańczy, galaktyczny świder i kilka innych wcieleń, atakowałem z góry jako jastrząb, pełzłem niczym pająk i przekradałem się pomiędzy kotarą. Lekko nie było, ale efekt był zadowalający, postać Mara zadeklarowała w końcu, że się modli… Skończyliśmy granie koło drugiej w nocy, a integrację o 7…

W sobotę poleciały cztery sesje, w tym Deadlandy:
3
MG Magda oraz Mrufon, Zientol i tsar

oraz nasz, prowadzony przez Smartfoxa Pendragon:
2
przodem Maro, Kevin i Triki, tyłem karp i Fox, a gdzieś nad nami zazdrosny duch Zydego

Mimo sporego zmęczenia materiału (spora część ekipy poszła spać ledwie kilka godzin przed rozpoczęciem tej sesji), było sporo śmiechawy („smok mnie zionął”) i daliśmy radę pociągnąć dwa latka kampanii.

W sobotę był jeszcze błyskawiczny Traveller u Paladyna i WFRP u Wnuka, które chyba trochę rozeszło się po kościach i skończyło łupaniem w Blood Rage i Zombiecide…

Tak na koniec, wielkie dzięki dla wszystkich z którymi udało się zagrać i pogadać, przez chwilę nawet zacząłem tu wymieniać po ksywkach, ale nie ma to sensu, bo skład ekipy jest poniżej pod zdjęciem, a nie różniłby się wiele.

Specjalne dzięki dla Trikiego, który wie za co:
5
człowiek który mógł pieprzyć Magdę, a wybrał sól…

oraz Mara:
4
który został zdemaskowany jako Miś z niebieskiego domu

To co chłopaki i dziewczyny, do lipca 🙂
Udział wzięli:
1
Jaro, stinker, Magda, tsar, karp, DooM, Mrufon, KFC, Paladyn, Furiath, Kevin, Smartfox, Triki, Maro, Wnuku, psyl, buu, Zientol oraz ukryta Wiola, Wajs który wymknął się z resztkami poczytalności i sobotę, Kamil i Aga, którzy wpadli na jeden dzionek.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Wyjazdy erpegowe. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

23 odpowiedzi na „To było czyste zuo – Evil’16

  1. Zydy pisze:

    Pełen zuej, niewyobrażalnej zazdrości duch Zydego…

  2. Maro pisze:

    Karpiq… przekradałeś się pomiędzy kotarą.? Ależ nie, Ty przenikałeś pomiędzy włóknami 🙂 Szkoda, że zabrakło Cie Zydelku!! Nadrobimy w lipcu

  3. Kevin pisze:

    Flawiuszowi, Galbie i Apicjuszowi też czegoś brakowało po ostatniej sesji WWR.

  4. smartfox pisze:

    Głowy?

    Ja świetnie wspominam sesje, w które grałem. Pendrak się trochę rozciągnął, więc będę mieć kilka propozycji zmian (m.in. organizacyjnych).

    Maltę wspominam bardzo miło. Jesli gracze reflektują, prowadzą dalej kampanię, o ile czas wyjazdowy pozwoli.

  5. Borejko pisze:

    Bez prelekcji się nie liczy i nie można mieć w CV organizator konwentów.
    Poza tym jak wspominałem, warto postarać się o patronat potentata erpegowo medialnego i przynajmniej jedną salę do Przebieranek. (;;;)
    Będzie manga anime 18+ kiedyś? I konkursy?

  6. mrufon pisze:

    Fajna ekipa do Deadlandsów – dziekuję Magdzie, Tsarowi i Zientolowi. Było przednio, wyleczono mnie z niechęci do „Kombojów” dość skutecznie.

    • Magda pisze:

      i ja dziękuję, sesja była przyjemnością. 🙂 Jeżeli wyrazicie chęć, możemy kontynuować – jest Automaton do załatwienia, kopalnia do wyzwolenia i Indiańce na horyzoncie 🙂

      • mrufon pisze:

        Kcem wrócić do Piastów, ale potrzebny jeszcze jeden człowiek. Co do Deadlandsów – chętnie.

      • Zientol pisze:

        Madziu, jak zwykle z chęcią u Ciebie zagrałem i z nie mniejszą chęcią będę kontynuował Deadlandsów. Chłopaki dziękuję za świetną grę.

  7. Magda pisze:

    Dziękuję wszystkim za spotkanie 🙂 Pograłam, pośmiałam się i zostałam posolona, a to na wyjazdach nieczęsto się zdarza 😉 Do zobaczenia następnym razem 🙂

  8. Zientol pisze:

    Dziękuję wszystkim obecnym, za nieprzespane noce i dnie pełne wspaniałego towarzystwa niesamowitych ludzi. Nie mogę się doczekać lipca. Tsar, czy Ty już się szykujesz, wiesz na co? Palladynie, czy zamówiłeś już autobus? Fox czy robisz playlistę? 🙂

  9. tsarpl pisze:

    Zapytam jak Smartfox. Playlistę?
    Na co mam się przygotowywać?

  10. psylu pisze:

    pomimo że nie było „miodzia z pieśnią religijną) o 8 rano 🙂
    to spotkanie było urokliwości wielkiej 🙂
    do ideału brakowało może paru osób… (łóżko obok takie puste i zimne…)
    nie mniej jednak dziękuję wszystkim obecnym ciałem i duchem 😉
    za wspólnie spędzony czas 🙂

    wiem że to moja subiektywna ocena sytuacji
    ale tym razem byłem wyjątkowo grzeczny i trzeźwy
    za co przepraszam,bo pamiętam wszystko… 😉

  11. triki pisze:

    Jak zwykle 100% czadu! Koszulki pierwsza klasa! Bujam się w nich z +5 do dumy!
    Dzięki za sesje i zaangażowanie na sesjach! 🙂

Skomentuj

