Ahoy gotowe!

Dwa tygodnie temu wspominałem na blogu, że do ukończenia Ahoy zostało niespełna miesiąc. Radek Drozdalski, który podjął się składu projektu, okazał się jednak demonem pracy i uwinął się w niespełna dwa tygodnie.

Z nieskrywaną frajdą mam przyjemność udostępnić Ahoy – nieoficjalny, marynistyczny dodatek do WFRP 2 ed., przeszło sto sześćdziesiąt stron o sporej zawartości mięcha. Mam nadzieję, że teksty z pierwszej części Opowieści z Morza Szponów, zachęcą was i nastroją odpowiednio do rozegrania kilku sesji na pokładach staroświatowych galeonów, a informacje zawarte w Almanachu Mistrza Mórz, okażą się przydatne podczas tychże przygód. Jeśli nie macie pomysłu po co wyprawić drużynę na otwarte morze, albo do odległych krain, znajdziecie tu też dwa gotowe scenariusze autorstwa Anioła Gniewu i Smartfoxa.

Wszystkim osobom, które w ten czy inny sposób przyczyniły się do powstania Ahoy raz jeszcze serdecznie dziękuję, praca z wami to czysta przyjemność, mam nadzieję do zobaczenia przy kolejnych projektach. A czytelnikom życzę wielu udanych sesji z czarną banderą na maszcie, albo na horyzoncie. Niech Manaan wam sprzyja.

Ahoj

Tutaj można pobrać plik przystosowany do czytania na ekranie komputera : Ahoy (12 MB), a tutaj większy (20MB), dla osób które wolą czytać po wydrukowaniu: Ahoy

Ten wpis został opublikowany w kategorii RPG ogólnie, Warhammer. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

15 odpowiedzi na „Ahoy gotowe!

  1. Anioł Gniewu pisze:

    Nie widze zadnego boxa ani plikow – co to za igraszki Mrocznych Poteg!?

  2. karprpg pisze:

    Sławek, w menu po prawej masz boks „Do pobrania” (pomiędzy Najnowsze wpisy, a Kategorie), a w nim pliki pdf do pobrania – Ahoy na samej górze 🙂

  3. Anioł Gniewu pisze:

    Juz mam! 😉

  4. Gitz pisze:

    Jaram się jak Middenheim podczas Burzy Chaosu! Gratuluję całej ekipie ;).

  5. Viriel B pisze:

    Kurczę, Rybeńko! Jakie to pieruńsko miłe uczucie zobaczyć Ahoy po tylu latach! Zapamiętam go jako „najdłużej powstający nieoficjalny dodatek” 😛 Dzięki za to, że udało Ci się doprowadzić projekt do końca! A przy okazji, dziękuję całej ekipie za pracę, jaką wsadziliśmy w jego powstanie 🙂

  6. Anioł Gniewu pisze:

    Mnie tam sie podoba wizja wspolnego wsadzania z Viriel… Nie badz takim purystOM jezykowym KFC! 😉 A przy okazji dziekuje Karpiowi za wybranie mnie do dream teamu i pozostalym autorom za swietny materiał do wfrp! I Johnowi Foody za zgode na wykorzystanie jego artykulow do stworzenia scenariusza Gra o Tran.

  7. NNico pisze:

    Jest świetny, gratuluje!

  8. smartfox pisze:

    Jest fpyte. Ilustratorzy mega :).

  9. Roch Hercka pisze:

    Problem polega jednak na tym, że nie znoszę rysować statków 😛 Może Fadhlan by był chętny, widać, że to jego konik 🙂

  10. Gawron pisze:

    Na razie dotarłem do strony 88, i tak wpatrzony w ilustrację dziwożony, zamarłem w zachwycie. A że sam dodatek jest dobry, to da się odczuć. Sporo fluffu i zawartych w nim informacji technicznych. Przyjemnie się czyta i płynnie.
    Dodatek zachęca do zanurzenia się w głębinach i zaciągnięciu się bryzą od spodu.
    Dobra robota!

  11. Fadhlan pisze:

    Ano, marynistyka miłą mi jest … tylko dlaczego ja nie mogę pobrać ;-(
    Myślałem, że Ahoy umarło, potem wstało i umarło na nowo … potem ja umarłem hihi, duże tego zdychania. Ale jest, jednak jest! Pozdrowienia dla ekipy!

Skomentuj

